Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ: Καταγγελία στην εταιρεία eshop.gr

Προς ενημέρωση όλων των καταναλωτών. Δείξτε μεγάλη προσοχή ποιους εμπιστεύεστε για τις αγορές σας και τα χρήματά σας...Αφιερώστε 5 λεπτά από τον χρόνο σας ώστε να προσέχετε από εδώ και πέρα στις αγορές σας και ποιους προτιμάτε.. Ρίξτε μια ματιά πριν κάνετε αγορές σε καταγγελίες π.χ στο ΙΝΚΑ προκειμένου να μάθετε για την αξιοπιστία της εταιρείας που θα προτιμήσετε....



Κοινοποίηση Επώνυμης Καταγγελίας

Από:
Σ. Α, xxxxxxxxxx
και
Γ. Δ, xxxxxxxxxxxx

Κατά:
E-SHOP.GR
ELECTRONICS INTERCOMMERCE M.I.K.E  ΑΝΕΜΩΝΗΣ 6, Αχαρναί Αττικής
211 5000 500 - 210 81 78 700                    

Με την παρούσα επιστολή και διπλή καταγγελία θα θέλαμε να δηλώσουμε την εντονότατη δυσαρεσκειά μας για την αντιμετώπισή μας από την εταιρεία E-SHOP.GR.

Μέχρι σήμερα Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απεναντί μας.

Συγκεκριμένα:
Στις 7-08-2015 έγινε ηλεκτρονική παραγγελία ενός Η/Υ με κομμάτια hardware της επιλογής μου, αξίας xxxx€ τιμή μετρητοίς με ΦΠΑ, με κωδικό ηλεκτρονικής παραγγελίας 150807124120109242204114 . Επιλέξαμε να αποπληρωθεί σε xx δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας και το τελικό ποσό μαζί με τις επιβαρύνσεις διαμορφώθηκε στα xxxx€. Ο υπολογιστής από τη στιγμή που παραλήθφηκε, εμφάνισε προβλήματα, κολλούσε, πάγωνε η οθόνη ή έκανε επανεκκινήσεις.

Στάλθηκε για το 1o service στις 25-8-2015 με κωδικό παραγγελίας 150825191046ms , όπου βρέθηκε πρόβλημα στον σκληρό δίσκο και έγινε αντικατάστασή του. Παραλάβαμε στις 31-08-2015. Ο τεχνικός ξέχασε να συνδέσει τον νέο σκληρό δίσκο με αποτέλεσμα όταν τον παραλάβαμε όπως είναι φυσικό να μη λειτουργεί και να μην αναγνωρίζεται από το BIOS. Βρήκαμε τελικά το λάθος του τεχνικού, τον συνδέσαμε αλλά το πρόβλημα με το πάγωμα του ΗΥ παρέμεινε. Όπως μας ενημέρωσε ο τεχνικός δεν έλεγξε τα υπόλοιπα εξαρτήματα εφόσον βέβαια μας πρότεινε να ελέγξουμε μέχρι και τον ηλεκτρονικό πίνακα του χώρου όπου βρίσκεται ο Η/Υ. Τελικά έφυγε για 2ο service στις 01-09-2015 με κωδικό παραγγελίας 150901203327ms, όπου και μας τον επέστρεψαν έχοντας αλλάξει την κάρτα γραφικών στις 24-09-2015. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε αυτή τη φορά και έφυγε για 3o service στις 24-09-2015 με κωδικό παραγγελίας 150924185615ms όπου και μας τον επέστρεψαν πίσω στις 29-09-2015. Τελικά αναγκαστήκαμε να τραβήξουμς video και φωτογραφίες ώστε να πειστούν ότι ο Η/Υ παρουσιάζει τα παραπάνω προβλήματα και να τον στείλουμε για 4o service στις 01-10-2015 με κωδικό παραγγελίας 151001121354ms.  Παράλληλα είχαμε ζητήσει όλες αυτές τις φορές που πήγε ο Η/Υ για service να αντικαταστήσουν και το ανεμιστηράκι το πλαϊνό καθώς δεν λειτουργούν τα φώτα LED. Στις 08-10-2015 παραλάβαμε τον ΗΥ  με αλλαγμένη τη μητρική κάρτα του ξεχνώντας βέβαια το ανεμιστηράκι και χωρίς καν να αναφερθεί γιατί αυτό δεν αλλάχτηκε. (Υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα δελτία αποστολής και παραλαβής). Μετά από 2 μήνες ταλαιπωρίας (7-8-2015 πραγματοποιήθηκε η παραγγελία και παραλάβαμε μηχάνημα στις 8-10-2015) το πρόβλημα είχε λυθεί όντως, ωστόσο ουδέποτε μας έστειλαν τα κουτιά από τα νέα εξαρτήματα τα οποία αντικατέστησαν τα παλιά και βέβαια ούτε καν τα εξαρτήματα που αλλάχθηκαν.

Στο διάστημα αυτών των δύο μηνών είχαμε μείνει χωρίς Η/Υ, ο οποίος είναι όλως απαραίτητος στην επιχείρησή  –στην οποία και κόπηκε το τιμολόγιο αγοράς- για να κόβουμε τιμολόγια, να παραλαμβάνουμε νέες παραγγελίες, να επικοινωνούμε με τους πελάτες, και βέβαια δεν μπορούσαμε να διαχειρισούμε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μου και το ηλεκτρονικό μου κατάστημα με την όποια ζημία αυτό συνεπάγεται, δεδομένου ότι εξετέθη η εταιρεία και η σχέση εμπιστοσύνης προς τους πελάτες μας. Διότι η όλη επιχείρηση υφίσταται ΜΟΝΟ ως ηλεκτρονική επιχείρηση.

Ο Η/Υ που ήταν για επαγγελματική χρήση είχε αγοραστεί στο όνομα της εταιρείας  με αριθμό τιμολογίου πώλησης-δελτίο αποστολής: Σειρά 9 4308 και Γενική αρίθμηση 1621787. Συγκεκριμένα ενώ έχει χρεωθεί το τελικό ποσό με τις δόσεις πουθενά δεν αναφέρονται οι δόσεις, και από ότι μας ενημέρωσαν κατά την πρώτη μας επικοινωνία τηλεφωνικώς δεν τις αναγράφουν ποτέ. (Καταγεγραμμένες  συνομιλίες)

Κατά τη διάρκεια αυτών των δύο μηνών, είχαμε επικοινωνήσει με το λογιστήριο του eshop.gr και τους είχαμε ενημερώσει πως αν δεν επισκευαστεί, θα επιστρέψουμε το μηχάνημα πίσω ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων. Ρωτήθηκαν επιπλέον αν μπαίνουν οι δόσεις και τους παρακάλεσα μέχρι να λυθεί το θέμα να μην μπει καμία δόση. Μου απάντησαν πως θα ενημερωθούν σχετικά και να κάνουμε υπομονή μέχρι να λυθεί το ζήτημα. Νομίζοντας πως έχουμε εισακουστεί ότι εφόσον στην ουσία δεν παραλάβαμε ποτέ τον Η/Υ και ότι σε περίπτωση που δεν διορθωθεί θα επιστραφεί, δεν πρoσέξαμε ότι η εταιρεία eshop.gr είχε τραβήξει (όχι δεσμεύσει) ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό και το είχαμε ήδη πληρώσει ΕΦΑΠΑΞ χωρίς ποτέ να μπουν οι xx δόσεις που ήταν η αρχική μας συμφωνία κατά την ηλεκτρονική παραγγελία. Να σημειώσω πως το ποσό που πήραν ήταν xxxx€  από την πιστωτική του κ. Γ. Δ., δηλαδή σαν να είχαν περαστεί οι xx δόσεις αντί του ποσού των xxxx€ που είναι η τιμή μετρητοίς του Η/Υ.
 
Μετά από επικοινωνία μας με το λογιστήριό τους (υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι συνομιλίες με email) πρότειναν λύσεις, όπως να ξαναχρεώσουν δεύτερη φορά το ποσό και στη συνέχεια να επιστρέψουν την αρχική λανθασμένη χρέωση. Υπάρχει στη διάθεση όλων, υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της εταιρείας, όπου αναγνωρίζει το σφάλμα του και προτείνει τη λύση της υπόθεσής ως εξής: Από την ήδη εφάπαξ πληρωμή, θα πληρωθεί το  ποσό που αντιστοιχεί στους x μήνες που έχουν ήδη περάσει ήτοι το ποσό xxxx€ , στη συνέχεια θα ζητηθεί προέγκριση για το ποσό των xxxxx€(συμπεριλαμβανομένης της επιβάρυνσης των δόσεων) σε x δόσεις και το υπόλοιπο της εφάπαξ χρέωσης θα επιστραφεί εφάπαξ στην ανωτέρω κάρτα και στη συνέχεια θα γίνει ενεργοποίηση της παραπάνω προέγκρισης.

Τους είχαμε ενημερώσει παράλληλα ότι ζητάμε και την επιστροφή των τόκων (καθυστέρησης) που έχουν μπει από την τράπεζά λόγω του ανεξόφλητου χρέους, το οποίο φυσικά και δεν αναγνώρισαν, όντας ΚΑΘΕΤΟΙ. Παρόλα αυτά προκειμένου να λυθεί επιτέλους η διαφορά μας κάναμε ένα βήμα πίσω ως ένδειξη καλής θέλησης και δεχτήκαμε να προχωρήσουμε όπως είχαν αυτοί προτείνει, και να αποζημιώσω προσωπικά εγώ η Α. Σ. τον κ. Γ. Δ. τους τόκους που επιβαρύνθηκε από καθαρά δικό τους λάθος εξ αρχής.

Στη συνέχεια η τράπεζα δεν έδωσε προέγκριση, οπότε και μετά πρότειναν να τους δώσουμε άλλη πιστωτική, η οποία δεν υπάρχει, ή να δεχτούμε να πληρώσω εφάπαξ το ποσό. Πρότειναν δηλαδή δύο λύσεις, οι οποίες εξυπηρετούν καθαρά την εταιρεία τους και φυσικά δεν είναι καμιά από τις δύο εφικτές προς τα πρόσωπά μας.  Μέχρι και σήμερα 18-02-2016 επιβαρύνεται το ποσό με τους τόκους σύμφωνα με τα νόμιμα επιτόκια της τράπεζας και συνεχίζουν να μπαίνουν χωρίς βέβαια να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα το eshop.gr για την επιπλέον επιβάρυνσή και την υπερχρεωμένη κάρτα την οποία δεν μπορεί να χρησιμοποιήθεί πλέον από τον κ. Γ. Δ. (στον οποίο ανήκει και η πιστωτική κάρτα) ούτε σε επαγγελματικές (ιδιοκτήτης εταιρείας xxxxxxxx) ούτε σε προσωπικές του συναλλαγές. Καταλαβαίνετε πως πέρα των οικονομικών διαφορών με την eshop.gr, πέρα την επιβάρυνση μας από τους τόκους λόγω του παράνομου χρέους, έχει εκτεθεί και η προσωπικότητα και η επιχείρηση που διατηρεί ο κ. Γ. Δ. όντας πάντα τυπικός ως προς τις συναλλαγές του και φυσικά έχω εκτεθεί και εγώ η ίδια Σ. Α. απέναντί του.

Σημειώνω πως σαφώς και έχει γίνει και έχει σταλεί και η απαραίτητη εξουσιοδότηση προς το eshop που αναφέρει ρητά ότι θα γίνει χρήση της συγκεκριμένης κάρτας του κ. Γ. Δ. προκειμένου να αγοραστεί ο Η/Υ τον οποίο και θα παραλάβω προσωπικά εγώ, η Σ. Α..

Καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια από την πλευρά μας κάνωντας κινήσεις που θα έπρεπε οι υπεύθυνοι του λογιστηρίου του eshop να πράξουν και παράλληλα τους ενημερώναμε για το τι προτείνει η τράπεζα προς επίλυση της διαφοράς μας. Μετά από επικοινωνία μας με την τράπεζα Eurobank, εκπρόσωπος της τράπεζας Eurobank μας ενημέρωσε πως δεν υπάρχει κάποιο κώλυμα στο αίτημά μας και πως είναι δυνατόν να γίνει πρώτα η επιστροφή των χρημάτων ως πιστωτικό σημείωμα εφόσον έχουν παραδεχτεί τη λάθος χρέωση τους και στη συνέχεια να προβούν στη σωστή χρέωση, αλλά προφανώς δεν υπάρχει η απαραίτητη διάθεση να συμβιβαστούν. Προκειμένου να τους εξασφαλίσω ζητήσαμε ακόμη να υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση ότι αναγνωρίζουμε το χρέος  προς την εταιρεία eshop.gr δηλαδή το ποσό xxxx€ σε xx δόσεις, να επιστρέψουν το ποσό ώστε να αποδεσμευτεί η υπερχρεωμένη κάρτα από τη λανθασμένη χρέωση και στη συνέχεια να προβούν στην σωστή χρέωση, γεγονός το οποίο και αρνήθηκαν, επιμένοντας στις δύο δικές τους προτάσεις. Για τους λόγους ότι οι εφικτές λύσεις που προτείνουν α). Πληρωμή μετρητοίς του ποσού και β) χρέωση ποσού σε δεύτερη πιστωτική κάρτα είναι ανέφικτες προς εμάς, αφενός διότι αν υπήρχε δυνατότητα η εξ αρχής εφάπαξ πληρωμής του Η/Υ δεν θα ζητούσαμε xx δόσεις και αφετέρου δεν υπάρχει δεύτερη πιστωτική κάρτα, προβαίνουμε στην παρούσα διπλή καταγγελία.


Ως προς την απόδειξη των ανωτέρω ισχυρισμών είναι διαθέσιμα 1) τα δελτία αποστολής και παραλαβής κατά τα 4 service ενός καινούριου ΗΥ, 2)το τιμολόγιο αγοράς, 3)την ηλεκτρονική παραγγελία όπου φαίνεται η τιμή μετρητοίς του Η/Υ, 4) το αντίγραφο λογαριασμού όπου φαίνεται η εφάπαξ λανθασμένη χρέωση, 5) ταυτότητα της Σ. Α., 6) ταυτότητα του  κ. Δ. Γ., 7) υπεύθυνη δήλωση αναγνώρισης του σφάλματος από την εταιρεία e-shop.gr, 8) οποιαδήποτε επικοινωνία με το λογιστήριο της εταιρείας πραγματοποιήθηκε 9) αίτηση-επιστολή του κ. Γ. Δ. προς τη τράπεζα Eurobank για αμφισβήτηση συναλλαγής η οποία στάλθηκε στις 17-02-2016. 10) Εξουσιοδότηση του κ. Γ. Δ. για χρήση της πιστωτικής του κάρτας
Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητούμε:

1.      Ζητούμε να επιστραφεί άμεσα το ποσό xxxx€ στην κάρτα που λανθασμένα χρέωσαν.
2.      Να γίνει αποδεκτή η αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής του κ. Γ. Δ. προς την τράπεζα Eurobank που κατατέθηκε στις 17-02-2016.
3.      Δεν αναγνωρίζουμε και ζητούμε την άμεση απαλλαγή – επιστροφή των νόμιμων τόκων (σε μετρητά και όχι δωροεπιταγές) που έχουν χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα σύμφωνα με τα τρέχοντα επιτόκια της τράπεζας μέχρι σήμερα 18-2-2016 αλλά και για όσο διάστημα συνεχίσουν να μπαίνουν τόκοι μέχρι την επίλυση της διαφοράς μας.
4.      Αναγνωρίζουμε και συμφωνούμε να αποπληρώσουμε το αρχικό χρέος προς την εταιρεία της τάξεως των xxxx€ σε xx άτοκες δόσεις, δηλαδή συμφωνούμε μόνο στην τήρηση της αρχικής μας συμφωνίας.
5.      Ζητούμε έλεγχο και αναθεώρηση για το ΙSO: 9001:2000 Διαχείριση Ποιότητας του τμήματος παραγωγής όπου συναρμολογήθηκε ο Η/Υ καθότι δεν είναι δυνατόν να συναρμολογούν και να αποστέλλουν νέους Η/Υ που πάνω κουβαλούν 3 τουλάχιστον προς αντικατάσταση εξαρτήματα – για το λόγο αυτό κοινοποιούμε και στην TUV HELLAS A.E. που δίνει την πιστοποίηση.
6.      Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας και για κάθε νόμιμη αποζημίωση λόγω: α) για τη μη τήρηση της αρχικής μας σύμβασης-συμφωνίας από τις 07-08-2015 όπου έγινε η παραγγελία μέχρι και σήμερα 18-02-2016, β) για την παράνομη εφάπαξ αρχική χρέωση της πιστωτικής κάρτας του κ. Γ. Δ., γ) τη μη άμεση αντιμετώπιση της αρχικής λανθασμένης χρέωσης, με συνέπεια να επιβαρυνόμαστε τους νόμιμους τόκους υπερημερίας μέχρι και σήμερα 18-2-2016 δ) την παρανόμως υπερχρέωση της πιστωτικής κάρτας του κ. Γ. Δ. με αποτέλεσμα να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υποχρεώσεις του ίδιου και της εταιρείας που διατηρεί xxxxxx ε) για το απαράδεκτο service και την καθυστέρηση παραλαβής ενός καινούριου συναρμολογημένου από την εταιρεία eshop.gr ΗΥ της οποίας το τμήμα παραγωγής διέθέτει ΙSO: 9001:2000 (Διαχείριση Ποιότητας), γεγονός που συνέβαλε στην μη κανονική λειτουργία του Ηλεκτρονικού Καταστήματός της εταιρείας xxxxxxx στην οποία αγοράστηκε ο ΗΥ και κατά συνέπεια στη κακή εξυπηρέτηση των παραγγελιών της στο διάστημα αυτό στ) για την ταλαιπωρία, την καθυστέρηση και την ανεπανόρθωτη έκθεση των προσωπικοτήτων μας.


Παραθέτονται κοινοποιήσεις - καταγγελίες σε:

Συνήγορος του Καταναλωτή

Υπουργείο Ανάπτυξης 
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 
Δ/νση Πολιτικής Καταναλωτή
Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή
Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

TUV HELLAS A.E.

ΙΝΚΑ Ινστιτούτο Καταναλωτών (Έτος Ιδρύσεως 1970)

ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Τράπεζα Eurobank Ergasias AE

Μεσολαβητής Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών


Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής" (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ)

Ένωση Καταναλωτών και Δανειοληπτών

Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής" (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ)

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών (Ε.Π.ΚΑ.Σ)

Ένωση Ενεργών Καταναλωτών

Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών

Καθώς και σε όσα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα είναι ευρέως αποδεκτά προς την ενημέρωση του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού.

Με εκτίμηση,
Σ. Α.
Γ. Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου