Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

2η έκθεση HAIRPROF

Σαπούνι Τσουκνίδας, Δενδρολίβανου, Δάφνης....
Ένα από τα προιόντα μας που επέλεξαν να παρουσιαστεί στην 2η έκθεση HAIRPROF, της μοναδικής έκθεσης με προϊόντα υπηρεσίες και εξοπλισμό κομμωτηρίου που απευθύνεται αποκλειστικά στον επαγγελματία κομμωτή, στις 27 έως 29 Φεβρουαρίου 2016 στο ΣΕΦ Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας.
Το ενημερωτικό που θα διατεθεί είναι αναρτημένο και στο blog μας στην παρακάτω διεύθυνση:




Σαπούνι Τσουκνίδα, Δάφνη, Δενδρολίβανο για περιποίηση μαλλιών



Βοτανικό Χειροποίητο Σαπούνι με Έλαιο Τσουκνίδας
και Αιθέρια Έλαια Δάφνης και Δενδρολίβανου

Ιδιότητες:

Το λάδι Τσουκνίδας (Nettle Oil) προέρχεται από την επεξεργασία των φύλλων του φυτού Urtica dioica. Παρουσιάζει έντονη αντιφλεγμονώδη δράση και συνήθως χρησιμοποιείται για τη περιποίηση της ερεθισμένης, ευαίσθητης και ταλαιπωρημένης επιδερμίδας.

Η χρήση του έλαιου τσουκνίδας είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Πολλές ανεξάρτητες εργαστηριακές μελέτες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, υποστηρίζουν πως το έλαιο της τσουκνίδας συμβάλει στην ενδυνάμωση της τρίχας (πάχος τρίχας), προωθεί την τριχοφυία και καταπολεμά τη πυτιρίδα. H αποτελεσματικότητα της τσουκνίδας στην ενδυνάμωση των μαλλιών, πιθανολογείται πως οφείλεται στο συνδυασμό Βιταμίνης Α, Βιταμίνης C και των λιπαρών οξέων που περιέχει.

To έλαιο Τσουκνίδας μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα ή ως συστατικό σε ενυδατικές κρέμες,, σαμπουάν και Shower Gels. Αποτελεί ιδανικό συστατικό για καλλυντικά που σκοπό έχουν τη φροντίδα των άτονων και "αδύναμων" μαλλιών.

Το έλαιο Τσουκνίδας χρησιμοποιείται είτε μόνο του είτε σε συνδυασμό με άλλα έλαια βάσης για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ότι τα έλαια βάσης είναι απαραίτητα στην αρωματοθεραπεία προκειμένου να αποτελέσουν τον "φορέα" στον οποίο θα προστεθούν τα αιθέρια έλαια. Για το λόγο αυτό μέσα στο συγκεκριμένο σαπούνι χρησιμοποιείται ως βάση το έλαιο Τσουκνίδας συνοδευόμενο από τα αιθέρια έλαια του Δενδρολίβανου και της Δάφνης.

Πιο συγκεκριμένα, το λάδι δεντρολίβανου  δεν είναι μόνο καλό για την ανάπτυξη των μαλλιών, αλλά και για την ανακούφιση από τη φαγούρα στο δέρμα. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής , η οποία ενθαρρύνει τη θρέψη των μαλλιών και την ίδια στιγμή, βοηθά στην καταπολέμηση της πιτυρίδας και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους μαλλιών.

Το δαφνέλαιο είναι επίσης γνωστό παραδοσιακό καλλυντικό υλικό, που χρησιμοποιείται για την περιποίηση των μαλλιών. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και λιπαρά οξέα, σταματάει την τριχόπτωση, ψαλίδα και τους δίνει λάμψη χάρη στις μαλακτικές και ενυδατικές του ιδιότητες.

Διαθέσιμα Προιόντα:

  1. Βοτανικό Χειροποίητο Σαπούνι με Έλαιο Τσουκνίδας και Αιθέρια Έλαια Δάφνης και Δενδρολίβανου (100γρ)
  2. Φυτικό Σαμπουάν με Έλαιο Τσουκνίδας και Αιθέρια Έλαια Δάφνης και Δενδρολίβανου (250μλ)

Δεν είναι γάλα, είναι φάρμακο!!

Σήμερα το πρωί, με μεγάλη χαρά πελάτες μας ενημέρωσαν για την επιτυχημένη αντιμετώπιση εκζέματος με χρήση του Body Lotion Cleopatra. Μάλιστα μπήκαν στον κόπο να μας στείλουν φωτογραφικό υλικό από την εστία εκζέματος πριν και μετά από τη χρήση του Body Lotion Cleopatra για 15 μέρες. Πραγματικά δεν έχουμε λόγια και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας εμπιστεύτηκαν.


Συνοπτικά οι ιδιότητες του Γάλατος Γαϊδούρας:
Η περιεκτικότητα σε λιπαρά είναι πολύ χαμηλότερη σε σχέση με το αγελαδινό γάλα, ενώ η περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C είναι 60 φορές μεγαλύτερη. Περιέχει επίσης βιταμίνες Α, Β1, Β2, Β6, D, E, και είναι μια πλούσια πηγή ασβεστίου, φωσφόρου, νατρίου, σιδήρου, ψευδαργύρου και ανοσοσφαιρίνες γλυκερίνης που το καθιστούν εξαιρετικά επωφελές για την κατανάλωση και την φροντίδα του δέρματος.

Είναι κατάλληλο για παιδιά που πάσχουν από αλλεργίες, για τη θεραπεία του κοκίτη, ηλικιωμένους με οστεοπόρωση, πόνους των αρθρώσεων, άσθμα, έλκος στομάχου, συμπτώματα χαλάρωσης εμμηνόρροιας, πονόλαιμος, θεραπεία της φυματίωσης, και πιο γενικά βήχας κάθε είδους. Υπάρχουν επίσης αναφορές, ότι δηλητήριο από δάγκωμα φιδιού εξουδετερώθηκε με γάλα γαϊδούρας!

Στην κοσμετολογία, τα υψηλά επίπεδα φωσφολιπιδίων πρωτεΐνης και ceramide καθιστούν το γαϊδουρόγαλα ένα προϊόν εξαιρετικό κατά της αντιγήρανσης, της θεραπείας των ρυτίδων και την αναγέννηση του δέρματος. Επίσης, έχει σημαντικά οφέλη στην αντιμετώπιση του εκζέματος, ακμής και ψωρίασης. 

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ: Καταγγελία στην εταιρεία eshop.gr

Προς ενημέρωση όλων των καταναλωτών. Δείξτε μεγάλη προσοχή ποιους εμπιστεύεστε για τις αγορές σας και τα χρήματά σας...Αφιερώστε 5 λεπτά από τον χρόνο σας ώστε να προσέχετε από εδώ και πέρα στις αγορές σας και ποιους προτιμάτε.. Ρίξτε μια ματιά πριν κάνετε αγορές σε καταγγελίες π.χ στο ΙΝΚΑ προκειμένου να μάθετε για την αξιοπιστία της εταιρείας που θα προτιμήσετε....



Κοινοποίηση Επώνυμης Καταγγελίας

Από:
Σ. Α, xxxxxxxxxx
και
Γ. Δ, xxxxxxxxxxxx

Κατά:
E-SHOP.GR
ELECTRONICS INTERCOMMERCE M.I.K.E  ΑΝΕΜΩΝΗΣ 6, Αχαρναί Αττικής
211 5000 500 - 210 81 78 700                    

Με την παρούσα επιστολή και διπλή καταγγελία θα θέλαμε να δηλώσουμε την εντονότατη δυσαρεσκειά μας για την αντιμετώπισή μας από την εταιρεία E-SHOP.GR.

Μέχρι σήμερα Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απεναντί μας.

Συγκεκριμένα:
Στις 7-08-2015 έγινε ηλεκτρονική παραγγελία ενός Η/Υ με κομμάτια hardware της επιλογής μου, αξίας xxxx€ τιμή μετρητοίς με ΦΠΑ, με κωδικό ηλεκτρονικής παραγγελίας 150807124120109242204114 . Επιλέξαμε να αποπληρωθεί σε xx δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας και το τελικό ποσό μαζί με τις επιβαρύνσεις διαμορφώθηκε στα xxxx€. Ο υπολογιστής από τη στιγμή που παραλήθφηκε, εμφάνισε προβλήματα, κολλούσε, πάγωνε η οθόνη ή έκανε επανεκκινήσεις.

Στάλθηκε για το 1o service στις 25-8-2015 με κωδικό παραγγελίας 150825191046ms , όπου βρέθηκε πρόβλημα στον σκληρό δίσκο και έγινε αντικατάστασή του. Παραλάβαμε στις 31-08-2015. Ο τεχνικός ξέχασε να συνδέσει τον νέο σκληρό δίσκο με αποτέλεσμα όταν τον παραλάβαμε όπως είναι φυσικό να μη λειτουργεί και να μην αναγνωρίζεται από το BIOS. Βρήκαμε τελικά το λάθος του τεχνικού, τον συνδέσαμε αλλά το πρόβλημα με το πάγωμα του ΗΥ παρέμεινε. Όπως μας ενημέρωσε ο τεχνικός δεν έλεγξε τα υπόλοιπα εξαρτήματα εφόσον βέβαια μας πρότεινε να ελέγξουμε μέχρι και τον ηλεκτρονικό πίνακα του χώρου όπου βρίσκεται ο Η/Υ. Τελικά έφυγε για 2ο service στις 01-09-2015 με κωδικό παραγγελίας 150901203327ms, όπου και μας τον επέστρεψαν έχοντας αλλάξει την κάρτα γραφικών στις 24-09-2015. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε αυτή τη φορά και έφυγε για 3o service στις 24-09-2015 με κωδικό παραγγελίας 150924185615ms όπου και μας τον επέστρεψαν πίσω στις 29-09-2015. Τελικά αναγκαστήκαμε να τραβήξουμς video και φωτογραφίες ώστε να πειστούν ότι ο Η/Υ παρουσιάζει τα παραπάνω προβλήματα και να τον στείλουμε για 4o service στις 01-10-2015 με κωδικό παραγγελίας 151001121354ms.  Παράλληλα είχαμε ζητήσει όλες αυτές τις φορές που πήγε ο Η/Υ για service να αντικαταστήσουν και το ανεμιστηράκι το πλαϊνό καθώς δεν λειτουργούν τα φώτα LED. Στις 08-10-2015 παραλάβαμε τον ΗΥ  με αλλαγμένη τη μητρική κάρτα του ξεχνώντας βέβαια το ανεμιστηράκι και χωρίς καν να αναφερθεί γιατί αυτό δεν αλλάχτηκε. (Υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα δελτία αποστολής και παραλαβής). Μετά από 2 μήνες ταλαιπωρίας (7-8-2015 πραγματοποιήθηκε η παραγγελία και παραλάβαμε μηχάνημα στις 8-10-2015) το πρόβλημα είχε λυθεί όντως, ωστόσο ουδέποτε μας έστειλαν τα κουτιά από τα νέα εξαρτήματα τα οποία αντικατέστησαν τα παλιά και βέβαια ούτε καν τα εξαρτήματα που αλλάχθηκαν.

Στο διάστημα αυτών των δύο μηνών είχαμε μείνει χωρίς Η/Υ, ο οποίος είναι όλως απαραίτητος στην επιχείρησή  –στην οποία και κόπηκε το τιμολόγιο αγοράς- για να κόβουμε τιμολόγια, να παραλαμβάνουμε νέες παραγγελίες, να επικοινωνούμε με τους πελάτες, και βέβαια δεν μπορούσαμε να διαχειρισούμε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μου και το ηλεκτρονικό μου κατάστημα με την όποια ζημία αυτό συνεπάγεται, δεδομένου ότι εξετέθη η εταιρεία και η σχέση εμπιστοσύνης προς τους πελάτες μας. Διότι η όλη επιχείρηση υφίσταται ΜΟΝΟ ως ηλεκτρονική επιχείρηση.

Ο Η/Υ που ήταν για επαγγελματική χρήση είχε αγοραστεί στο όνομα της εταιρείας  με αριθμό τιμολογίου πώλησης-δελτίο αποστολής: Σειρά 9 4308 και Γενική αρίθμηση 1621787. Συγκεκριμένα ενώ έχει χρεωθεί το τελικό ποσό με τις δόσεις πουθενά δεν αναφέρονται οι δόσεις, και από ότι μας ενημέρωσαν κατά την πρώτη μας επικοινωνία τηλεφωνικώς δεν τις αναγράφουν ποτέ. (Καταγεγραμμένες  συνομιλίες)

Κατά τη διάρκεια αυτών των δύο μηνών, είχαμε επικοινωνήσει με το λογιστήριο του eshop.gr και τους είχαμε ενημερώσει πως αν δεν επισκευαστεί, θα επιστρέψουμε το μηχάνημα πίσω ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων. Ρωτήθηκαν επιπλέον αν μπαίνουν οι δόσεις και τους παρακάλεσα μέχρι να λυθεί το θέμα να μην μπει καμία δόση. Μου απάντησαν πως θα ενημερωθούν σχετικά και να κάνουμε υπομονή μέχρι να λυθεί το ζήτημα. Νομίζοντας πως έχουμε εισακουστεί ότι εφόσον στην ουσία δεν παραλάβαμε ποτέ τον Η/Υ και ότι σε περίπτωση που δεν διορθωθεί θα επιστραφεί, δεν πρoσέξαμε ότι η εταιρεία eshop.gr είχε τραβήξει (όχι δεσμεύσει) ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό και το είχαμε ήδη πληρώσει ΕΦΑΠΑΞ χωρίς ποτέ να μπουν οι xx δόσεις που ήταν η αρχική μας συμφωνία κατά την ηλεκτρονική παραγγελία. Να σημειώσω πως το ποσό που πήραν ήταν xxxx€  από την πιστωτική του κ. Γ. Δ., δηλαδή σαν να είχαν περαστεί οι xx δόσεις αντί του ποσού των xxxx€ που είναι η τιμή μετρητοίς του Η/Υ.
 
Μετά από επικοινωνία μας με το λογιστήριό τους (υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι συνομιλίες με email) πρότειναν λύσεις, όπως να ξαναχρεώσουν δεύτερη φορά το ποσό και στη συνέχεια να επιστρέψουν την αρχική λανθασμένη χρέωση. Υπάρχει στη διάθεση όλων, υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της εταιρείας, όπου αναγνωρίζει το σφάλμα του και προτείνει τη λύση της υπόθεσής ως εξής: Από την ήδη εφάπαξ πληρωμή, θα πληρωθεί το  ποσό που αντιστοιχεί στους x μήνες που έχουν ήδη περάσει ήτοι το ποσό xxxx€ , στη συνέχεια θα ζητηθεί προέγκριση για το ποσό των xxxxx€(συμπεριλαμβανομένης της επιβάρυνσης των δόσεων) σε x δόσεις και το υπόλοιπο της εφάπαξ χρέωσης θα επιστραφεί εφάπαξ στην ανωτέρω κάρτα και στη συνέχεια θα γίνει ενεργοποίηση της παραπάνω προέγκρισης.

Τους είχαμε ενημερώσει παράλληλα ότι ζητάμε και την επιστροφή των τόκων (καθυστέρησης) που έχουν μπει από την τράπεζά λόγω του ανεξόφλητου χρέους, το οποίο φυσικά και δεν αναγνώρισαν, όντας ΚΑΘΕΤΟΙ. Παρόλα αυτά προκειμένου να λυθεί επιτέλους η διαφορά μας κάναμε ένα βήμα πίσω ως ένδειξη καλής θέλησης και δεχτήκαμε να προχωρήσουμε όπως είχαν αυτοί προτείνει, και να αποζημιώσω προσωπικά εγώ η Α. Σ. τον κ. Γ. Δ. τους τόκους που επιβαρύνθηκε από καθαρά δικό τους λάθος εξ αρχής.

Στη συνέχεια η τράπεζα δεν έδωσε προέγκριση, οπότε και μετά πρότειναν να τους δώσουμε άλλη πιστωτική, η οποία δεν υπάρχει, ή να δεχτούμε να πληρώσω εφάπαξ το ποσό. Πρότειναν δηλαδή δύο λύσεις, οι οποίες εξυπηρετούν καθαρά την εταιρεία τους και φυσικά δεν είναι καμιά από τις δύο εφικτές προς τα πρόσωπά μας.  Μέχρι και σήμερα 18-02-2016 επιβαρύνεται το ποσό με τους τόκους σύμφωνα με τα νόμιμα επιτόκια της τράπεζας και συνεχίζουν να μπαίνουν χωρίς βέβαια να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα το eshop.gr για την επιπλέον επιβάρυνσή και την υπερχρεωμένη κάρτα την οποία δεν μπορεί να χρησιμοποιήθεί πλέον από τον κ. Γ. Δ. (στον οποίο ανήκει και η πιστωτική κάρτα) ούτε σε επαγγελματικές (ιδιοκτήτης εταιρείας xxxxxxxx) ούτε σε προσωπικές του συναλλαγές. Καταλαβαίνετε πως πέρα των οικονομικών διαφορών με την eshop.gr, πέρα την επιβάρυνση μας από τους τόκους λόγω του παράνομου χρέους, έχει εκτεθεί και η προσωπικότητα και η επιχείρηση που διατηρεί ο κ. Γ. Δ. όντας πάντα τυπικός ως προς τις συναλλαγές του και φυσικά έχω εκτεθεί και εγώ η ίδια Σ. Α. απέναντί του.

Σημειώνω πως σαφώς και έχει γίνει και έχει σταλεί και η απαραίτητη εξουσιοδότηση προς το eshop που αναφέρει ρητά ότι θα γίνει χρήση της συγκεκριμένης κάρτας του κ. Γ. Δ. προκειμένου να αγοραστεί ο Η/Υ τον οποίο και θα παραλάβω προσωπικά εγώ, η Σ. Α..

Καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια από την πλευρά μας κάνωντας κινήσεις που θα έπρεπε οι υπεύθυνοι του λογιστηρίου του eshop να πράξουν και παράλληλα τους ενημερώναμε για το τι προτείνει η τράπεζα προς επίλυση της διαφοράς μας. Μετά από επικοινωνία μας με την τράπεζα Eurobank, εκπρόσωπος της τράπεζας Eurobank μας ενημέρωσε πως δεν υπάρχει κάποιο κώλυμα στο αίτημά μας και πως είναι δυνατόν να γίνει πρώτα η επιστροφή των χρημάτων ως πιστωτικό σημείωμα εφόσον έχουν παραδεχτεί τη λάθος χρέωση τους και στη συνέχεια να προβούν στη σωστή χρέωση, αλλά προφανώς δεν υπάρχει η απαραίτητη διάθεση να συμβιβαστούν. Προκειμένου να τους εξασφαλίσω ζητήσαμε ακόμη να υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση ότι αναγνωρίζουμε το χρέος  προς την εταιρεία eshop.gr δηλαδή το ποσό xxxx€ σε xx δόσεις, να επιστρέψουν το ποσό ώστε να αποδεσμευτεί η υπερχρεωμένη κάρτα από τη λανθασμένη χρέωση και στη συνέχεια να προβούν στην σωστή χρέωση, γεγονός το οποίο και αρνήθηκαν, επιμένοντας στις δύο δικές τους προτάσεις. Για τους λόγους ότι οι εφικτές λύσεις που προτείνουν α). Πληρωμή μετρητοίς του ποσού και β) χρέωση ποσού σε δεύτερη πιστωτική κάρτα είναι ανέφικτες προς εμάς, αφενός διότι αν υπήρχε δυνατότητα η εξ αρχής εφάπαξ πληρωμής του Η/Υ δεν θα ζητούσαμε xx δόσεις και αφετέρου δεν υπάρχει δεύτερη πιστωτική κάρτα, προβαίνουμε στην παρούσα διπλή καταγγελία.


Ως προς την απόδειξη των ανωτέρω ισχυρισμών είναι διαθέσιμα 1) τα δελτία αποστολής και παραλαβής κατά τα 4 service ενός καινούριου ΗΥ, 2)το τιμολόγιο αγοράς, 3)την ηλεκτρονική παραγγελία όπου φαίνεται η τιμή μετρητοίς του Η/Υ, 4) το αντίγραφο λογαριασμού όπου φαίνεται η εφάπαξ λανθασμένη χρέωση, 5) ταυτότητα της Σ. Α., 6) ταυτότητα του  κ. Δ. Γ., 7) υπεύθυνη δήλωση αναγνώρισης του σφάλματος από την εταιρεία e-shop.gr, 8) οποιαδήποτε επικοινωνία με το λογιστήριο της εταιρείας πραγματοποιήθηκε 9) αίτηση-επιστολή του κ. Γ. Δ. προς τη τράπεζα Eurobank για αμφισβήτηση συναλλαγής η οποία στάλθηκε στις 17-02-2016. 10) Εξουσιοδότηση του κ. Γ. Δ. για χρήση της πιστωτικής του κάρτας
Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητούμε:

1.      Ζητούμε να επιστραφεί άμεσα το ποσό xxxx€ στην κάρτα που λανθασμένα χρέωσαν.
2.      Να γίνει αποδεκτή η αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής του κ. Γ. Δ. προς την τράπεζα Eurobank που κατατέθηκε στις 17-02-2016.
3.      Δεν αναγνωρίζουμε και ζητούμε την άμεση απαλλαγή – επιστροφή των νόμιμων τόκων (σε μετρητά και όχι δωροεπιταγές) που έχουν χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα σύμφωνα με τα τρέχοντα επιτόκια της τράπεζας μέχρι σήμερα 18-2-2016 αλλά και για όσο διάστημα συνεχίσουν να μπαίνουν τόκοι μέχρι την επίλυση της διαφοράς μας.
4.      Αναγνωρίζουμε και συμφωνούμε να αποπληρώσουμε το αρχικό χρέος προς την εταιρεία της τάξεως των xxxx€ σε xx άτοκες δόσεις, δηλαδή συμφωνούμε μόνο στην τήρηση της αρχικής μας συμφωνίας.
5.      Ζητούμε έλεγχο και αναθεώρηση για το ΙSO: 9001:2000 Διαχείριση Ποιότητας του τμήματος παραγωγής όπου συναρμολογήθηκε ο Η/Υ καθότι δεν είναι δυνατόν να συναρμολογούν και να αποστέλλουν νέους Η/Υ που πάνω κουβαλούν 3 τουλάχιστον προς αντικατάσταση εξαρτήματα – για το λόγο αυτό κοινοποιούμε και στην TUV HELLAS A.E. που δίνει την πιστοποίηση.
6.      Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας και για κάθε νόμιμη αποζημίωση λόγω: α) για τη μη τήρηση της αρχικής μας σύμβασης-συμφωνίας από τις 07-08-2015 όπου έγινε η παραγγελία μέχρι και σήμερα 18-02-2016, β) για την παράνομη εφάπαξ αρχική χρέωση της πιστωτικής κάρτας του κ. Γ. Δ., γ) τη μη άμεση αντιμετώπιση της αρχικής λανθασμένης χρέωσης, με συνέπεια να επιβαρυνόμαστε τους νόμιμους τόκους υπερημερίας μέχρι και σήμερα 18-2-2016 δ) την παρανόμως υπερχρέωση της πιστωτικής κάρτας του κ. Γ. Δ. με αποτέλεσμα να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υποχρεώσεις του ίδιου και της εταιρείας που διατηρεί xxxxxx ε) για το απαράδεκτο service και την καθυστέρηση παραλαβής ενός καινούριου συναρμολογημένου από την εταιρεία eshop.gr ΗΥ της οποίας το τμήμα παραγωγής διέθέτει ΙSO: 9001:2000 (Διαχείριση Ποιότητας), γεγονός που συνέβαλε στην μη κανονική λειτουργία του Ηλεκτρονικού Καταστήματός της εταιρείας xxxxxxx στην οποία αγοράστηκε ο ΗΥ και κατά συνέπεια στη κακή εξυπηρέτηση των παραγγελιών της στο διάστημα αυτό στ) για την ταλαιπωρία, την καθυστέρηση και την ανεπανόρθωτη έκθεση των προσωπικοτήτων μας.


Παραθέτονται κοινοποιήσεις - καταγγελίες σε:

Συνήγορος του Καταναλωτή

Υπουργείο Ανάπτυξης 
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 
Δ/νση Πολιτικής Καταναλωτή
Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή
Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

TUV HELLAS A.E.

ΙΝΚΑ Ινστιτούτο Καταναλωτών (Έτος Ιδρύσεως 1970)

ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Τράπεζα Eurobank Ergasias AE

Μεσολαβητής Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών


Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής" (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ)

Ένωση Καταναλωτών και Δανειοληπτών

Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής" (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ)

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών (Ε.Π.ΚΑ.Σ)

Ένωση Ενεργών Καταναλωτών

Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών

Καθώς και σε όσα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα είναι ευρέως αποδεκτά προς την ενημέρωση του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού.

Με εκτίμηση,
Σ. Α.
Γ. Δ.

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2016

Θαυματουργό το γάλα γαϊδούρας;

Οι ιδιότητες του γάλακτος της γαϊδούρας που είναι και το κοντινότερο προς το ανθρώπινο μητρικό, είναι γνωστές ήδη από την αρχαιότητα. Εκτός από τις έξοχα αποτελεσματικές κοσμετολογικές του εφαρμογές έχει και σημαντικές θεραπευτικές εφαρμογές στην ιατρική οι οποίες όμως δυστυχώς παραγκωνίζονται.

Το γάλα της γαϊδούρας είναι πολύτιμο δώρο της φύσης. Η αξία του και τα οφέλη που παρέχει στο δέρμα είναι γνωστά στις μέρες μας. Συνήθως μια επάλειψη αρκεί για να έχουμε ορατά αποτελέσματα σε ξηρή, ευαίσθητη, επιρρεπή σε κακή επούλωση, με αλλεργικές ευαισθησίες, ρυτιδιασμένη και γερασμένη επιδερμίδα και ειδικά όταν αναζητάμε μια αναγεννητική και αντιοξειδωτική επίδραση για το δέρμα. Εξαιτίας του μοναδικού του συνδυασμού λιπαρών οξέων Ωμέγα 3 και 6 με βιταμίνη Α και Ε, αναζωογονεί το δέρμα και προλαμβάνει τη γήρανση του. Το γάλα της γαϊδούρας είναι υψηλής περιεκτικότητας και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και είναι ιδανικό σε περιπτώσεις εξάντλησης, αδυναμίας, κακής θρέψης (υποσιτισμού), και γενικά κακής μεταχείρισης του οργανισμού.

Μπορεί να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό το ανοσοποιητικό σύστημα καθώς στη σύσταση του και σε ικανοποιητικά ποσοστά, εμπεριέχονται ανοσφαιρίνη και λυσοζύμη (ιδανική περίπτωση για γυναίκες σε εγκυμοσύνη, αδύναμα βρέφη και νήπια και ανθρώπους σε προχωρημένη ηλικία). Οι πλούσιοι ολιγοσακχαρίτες του το κάνουν κατάλληλο για την ευαισθησία στη δυσκοιλιότητα, τις αλλεργίες και στην ανισορροπία της εντερικής μικροχλωρίδας. Επιπλέον είναι υψηλής περιεκτικότητας και χαμηλό σε λιπαρά και καζεΐνη. Αυτές και άλλες πολλές ιδιότητες του το καθιστούν προϊόν υψηλής αξίας με μεγάλη γκάμα εφαρμογών, ( όπως στην πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών του ανοσοποιητικού, των δερματικών παθήσεων και αλλεργιών, της ηπατικής λειτουργίας κ.ά.), καθώς και πρώτης τάξεως γάλα βρεφικής ηλικίας στις περιπτώσεις που το μητρικό είναι λίγο ή ακατάλληλο.

Διευκρινίζεται ότι το γάλα της γαϊδούρας δεν είναι το φάρμακο που θα λύσει ως εκ θαύματος προβλήματα υγείας, ούτε ένα ρόφημα που θα καλύψει όλες τις διατροφικές ελλείψεις του οργανισμού σας, αλλά ένα ιδιαίτερα σημαντικό προϊόν που προσφέρει πολύ μεγάλο όφελος σε θέματα υγείας, διατροφής και αισθητικής. Εάν καταφέρετε να το εντάξετε στην καθημερινότητα σας ως μέρος μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής θα αντιληφθείτε άμεσα τα ευεργετικά του αποτελέσματα. Εάν πάλι οι κυρίες έχετε τη δυνατότητα να το εφαρμόζετε με συχνές επαλείψεις στο δέρμα του προσώπου και του σώματος σας, μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε και να φαίνεστε πιο όμορφη από ποτέ κάνοντας τους άλλους γύρω σας να αναρωτιούνται για την αλλαγή που έχει συντελεστεί πάνω σας.
(φάρμα Τσιχουρίδη)

Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2016

Αποτελέσματα Διαγωνισμού

O διαγωνισμός μας μόλις ΕΛΗΞΕ....  Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους όσους μας τιμήσατε με τη συμμετοχή σας. Θα επιστρέψουμε με νέους διαγωνισμούς με περισσότερα δώρα λόγω της μεγάλης συμμετοχής!!! Συγχαρητήρια στους νικητές μας και πάντα τυχεροί στη ζωή τους!!!!

Οι τρείς νικητές που κερδίζουν:

1. Anastasia Mitsopoulou
 κρέμα Cleopatra με γάλα γαϊδούρας, ρόδι και αργκάν και ένα σαπούνι Cleopatra της ίδιας σειράς
2. Ελισάβετ Ψαλίδα
Βody Lotion με γάλα γαϊδούρας, ρόδι και αργκάν και ένα σαπούνι Cleopatra της ίδιας σειράς
3. Γεωργιος Σαμαρας
δύο σαπουνάκια της επιλογής του νικητή



Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

Κεραλοιφή σε Bee Stick

Με χαρά σας παρουσιάζουμε τα νέα μας παιδιά σε μια ολοκαίνουρια συσκευασία. Πρόκειται για κεραλοιφές σε συσκευασία γιγαντιαίου stick. Πρακτικό και εύκολο στη χρήση, οικονομικό, δε λερώνεστε και μπορείτε ασφαλώς να το έχετε παντού μαζί σας. Κυκλοφορεί σε δύο διαφορετικές συσκευασίες:

1. Βee Stick με σπαθόλαδο
Γενικής χρήσης αλοιφή για δερματικές παθήσεις, εγκαύματα, εκζέματα, πληγές σκασίματα χεριών και ποδιών.


2. Βee Sτick με σπαθόλαδο και χαμομήλι
Με αντιφλεγμονώδη δράση, κατάλληλο για μικρά παιδιά, αλλαγή πάνας, τραύματα, εγκαύματα κτλ.



Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Κανέλα, η γλυκόπικρη της παρέας

Μειώνει αποτελεσματικά τα επίπεδα σακχάρου βοηθώντας συνολικά τους ασθενείς με διαβήτη. Τη δράση της απέδειξε μελέτη σε 60 άντρες και γυναίκες με διαβήτη τύπου 2, οι οποία δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Diabetes Care. Μεταξύ των ασθενών, μόνο όσοι έπαιρναν τακτικά εκχύλισμα κανέλας είδαν μείωση όχι μόνο στα επίπεδα γλυκόζης, αλλά και της κακής χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα. Παράλληλα, βοηθά στη δυσπεψία, στην υπέρταση, στην βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ, στους πονοκεφάλους, στις κράμπες, στους πόνους της περιόδου και του στόμαχου ενώ έχει θετική επίδραση στο έλκος του στομάχου και του δωδεκαδάκτυλου.

Πότε να την αποφεύγετε
Χρησιμοποιείστε με προσοχή το αιθέριο έλαιο, γιατί μπορεί να προκαλέσει δερματικό ερεθισμό. Ζητήστε πριν από τη λήψη της τη συμβουλή γιατρού.

Η συμβουλή των ειδικών
Για να επωφελειθείτε από το μπαχαρικό, τρίψτε ένα ξυλαράκι στο φαγητό ή τα ροφήματα σας. Για το κρυολόγημα (έχει τονωτικές και αντισηπτικές ιδιότητες), βάλτε ένα ξυλάκι κανέλας σε γάλα που βράζει για 3-4 λεπτά. Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και άλλο ένα τριμμένη σοκολάτα και πιείτε το πριν ξαπλώσετε για ύπνο.

Φυσικές συνταγές
Αντιβακτηριδιακή μάσκα κατά της ακμής με λάδι κανέλας, άργιλο και tea tree

4 σταγόνες λάδι κανέλας
1 κουταλιά φρέσκο γιαούρτι
1 κουταλάκι φυσικό άργιλο σκόνη
3 σταγόνες αιθέριο έλαιο tee tree (προαιρετικά)

Ανακατεύουμε όλα μαζί τα υλικά και απλώνουμε τη μάσκα στο πρόσωπο αποφεύγωντας την περιοχή των ματιών. Αφήνουμε να δράσει για 15 λεπτά. ξεπλένουμε με άφθονο δροσερό νερό. Οι αντιβατηριαδιακές ιδιότητές της κανέλας σε συνδυασμό με το γιαούρτι και το στυπτικό άργιλο βοηθούν πάρα μα πάρα πολύ στην καταπολέμηση της ακμής.